لیلا جون لیلا جون

لیلا جون

یه جای دنج برای بانوی بیوه

 

 

بدون شرح

rdt5_photo_2017-07-09_09-11-21.jpg



نظرات شما عزیزان:

bahram
ساعت0:32---22 دی 1396

سلام
تو به هرکی دلت میخاد بده چون تو جنده ای و اینو ثابت کردی لیاقت تو همون عربای سوسمار خور هستن بلانسبت عربای هم وطنم
تو ابروی هرچی ایرانیه رو بردی و من اثلا باور ندارم که تو دبی باشی .... . و اگه هم باشی لیاقت ایرونی بودن نداری جنده سر پایی تو ایرون گیرت نیومد که رفتی دبی به عربا میدی بدبخت
حالمو بهم زدی
پاسخ: جنده ....بگم؟بگم کی هست؟نذار به خانوادت فحش بدم اسکل دهاتی تو تهرانم ندیدی چه برسه دبی شاید بتونی سر جنده خوش باوری مثل سارای ابله و کودن رو شیره بمالی منو نه خره


پاسخ: یاغی هست مزاحم میشه www.yaghi100.lxb.ir


بهرام
ساعت3:41---14 دی 1396
منم نمیخام که بکنمت نه میخام بیام خونه ت
از این فکرا نکن من میخام ببینمت چطوریا هستی که اینهمه پسر واه شما کامنته پیشنهادی میزارن در ضمن من اگه بخام بکنمتو همون دبی ایرانی نمیکنم چون هم وطنام هستن و وقتی میبینم هم وطنام با مدرک لیسانس و فوق لیسانس از ایران فرار میکنن و میرن تو کشور های عربی واسه اینکه یه پولی در بیارن و بساط عیش و نوش عربا رو پر کنن واقعا از حال ناراحتی نمیدونم چیکار کنم اگه واقعا تو دبی باشی باید همچنین کسایی رو دیده باشی.... .

من تو هتل خلیفهتو خیابان النصره اقامت دارم فهمیدی منم فقط میخام ببینمت نمیخام سکس کنم و اگه هم بخام عرب خوشگل زیاده که به تو نمیرسه
پاسخ: زنای عرب کیر کلفت عربی میخورن واسه تو هسته خرما هست پس بهتره بری ایرانی بکنی چون عرب کیر تو رو نمیفهمه من خودمم به عربها میدم که کیفش بیشتره و پولشون هم زیاد. تو هم برو تو دبی تو مستراح جلقت رو بزن .ههههههه
پاسخ: من به هموطنهام نمیدم.عرب میکنه میره پولشم میده آبروتم نمیبره.خرم مگه به توی یه لا قبای کیر خهسته خرما بدم و آبرومم ببری .


###
ساعت15:17---12 دی 1396
می خوای منم کمکت کنم دهن این سارا و دوس پسراش سرویس شه
خوب ترسوندیشون
سارا که ریده به خودش
دمت گرم خیییییییلی کارت درسته
فقط میگم این خیارو بپا نشکنه
پاسخ: نه تو بخورش هههههه


بهرام خوشگله
ساعت15:17---12 دی 1396
چقدر ادم میتونه اعتماد به نفس داشته باشه که، اینهمه جنده بازی دراره بعد از شوهرش امید وفاداری داشته باشه
اخه تو کامنتا توبخون بعد ادعا کن که پاکی
واقعا که
پاسخ: من شوهر ندارم خره با هرکی هم باشم به تو زبطی نداره


بهرام خوشگله
ساعت13:35---12 دی 1396
سلام خانوم مثلا محترم
من خیلی خوشتیپم اونجوری که خودم میخام ولی وقتی میام میبینم که تو کامنتات یه سری پسرامیانکامنت میزارن و بهت وعده سر خرمن میدن خیلی ناراحت میشم..... جو جو مثل تو رو من تا خونه اوردم و دوباره برگشت دادم یعنی نگاه نکردم بهشون و اینم بدون که روزی ده ها یا هزاران نفر میان تو مغازه من به عنوان خرید ولی هدف شون یه چیز دیگه ست ولی دست خالی بر میگردن .... . راستی تو یکی از کامنتات خوندم که شما دبی هستی میخام بدونم کجای دبی هستی بیام ببینمت چون حداقل دوماهی یه بار واسه خرید میام دبی خیلی تمایل دارم ببینمت البته بگم که نمیخام باهات سکس کنم فقط میخام ببینم این خانومی که این همه ادعا میکنه کیه ؟؟؟
پاسخ: من چه ادعایی کردم؟توهم زدی؟ من اصلا وبت هم نمی یام جوابتو بدم.فضولی کامنتای منو نکن.من زیاد وب نمی یام.انقدر آزادی و تفریح هست که به وب وقت نذارم.نیازی به همبستر شدن با تو ندارم.مهمون هم نمی خوام.هری


کیر مقعر
ساعت21:44---22 شهريور 1396
لیلی جون سلام کوص ننه تو صلا حس و حال نداریا کوصده باس مادر اون گیید که وقتشو صرف سکس ب تو میکنه دیوث کونت دیدم خیلی سیاهه ریقو اخه یه کم به کونت برس میخوای سگم بفرستم کونت لیس بزنه یا خودت میری حموم گه دهن ....دفعه اخرتم باشه با دوس دخترای من لاس چتی میزنی کونی حشری بد بخت این قدر گهی ک من ک پسرم رقبت بهت ندارم ریدم پس کله بابات و ننت کیرم تو کون بابات خخخخ مادر جنده با این وب تخمیت/
پاسخ: خارکسته روانی تو کون منو کجا دیدی؟ هر کی دیده آبش اومده .تو خواجه ای کیرت راست نمیشه به من چه دیوث مادرکسته


کیر محدب
ساعت21:56---13 شهريور 1396
سلام لیلا جون فدت سارا راسو عاشق همتونم کیرم تو کوص خوشگلتون ای ول به وبت و خودت کیر خوستین بگین مجانی بدم خدمتتون کیر محدب در خدمت خانوم خوشگلای کوص ابی اب کصتون تو حلقم کوص لیسم در حد انفجار بوس رو عاج ابکی کوصت لیلی جون به کوریه چشم شوهر اولت میریم فضا کیرم تو کوصت خخخخخخ کوص کش الکی وقتت هدر نده شوهرت الان داره کوص میکنه تو تو خیالاتت سیر کن کی اخه تو رو میکنه دیگع بوس رو کیر بابات خخخخ مادر جنده
پاسخ: سارا خر کیه دیوث پدرسگ


بابک
ساعت1:20---3 شهريور 1396
عزیزم تو کدوم شهر زندگی میکنی من خودم میام اونجا بعدم بهم دیگه به طریقی که بعدا میگم همو پیدا میکنیم.واسه شب اول اگه کارت خوب باشه و وارد باشی ۷تمن میدم ۷میلیون.این واسه من پولی نیست اگه بتونی سیرم کنی و بفهمم بهم خوش میگذره بیشترم بهت میدم مطمئن باش..من راحت میتونم هر خونه ایی تو هر جایی رو اجاره کنم..باید ابم و بیاری بعدم کیرمو تا میتونی بخوری.از پشتم بیشتر میکنمت،میخام سوراخت ن زیاد تنگ باشه نه زیاد کوچیک .ممه هاتم خوردنی باشه چون منو دیوونه میکنه..قسمت کوصت ی کم مو داشته باشه چون عاشقه اونجاشم..من ی طرفه نمیخام حال کنم میخام خودتم حال کنی واسه همین ی جوری میخورمت که خودت دست به دامنم بشی که زودتر بکنمت،میخام داغت کنم تا داغم کنی،دلم میخاد تا میتونی آه و ناله کنی چون بیشتر حشریم میکنه...اگه موافق این شرایطی خبر بده تا منم ایمیلم و بهت بدم و بهم ایمیل بزنی بعدم ادرس و بهت میدم.تیپ و قیافم اونقد جذابه که ی سوت بزنم هزارتا دختر دورم جم میشن اما تاحالا با هرکی بودم زیاد بهم حال نداده هرچن پولشونو بهشون دادم اما از کارشون راضی نبودم..امیدوارم تو بتونی راضیم کنی
پاسخ: من کارمو خوب بلدم .نگران نباش ولی با هرکسی نیستم.یعنی جنده نیستم بعدشم متاسفانه من دبی هستم.فکر نکنم قسمت بشه کشتی کج بگیریم.خخخخخ


a
ساعت13:19---2 شهريور 1396
dobey rafti chikar
پاسخ: زندگی


بهرام
ساعت1:25---2 شهريور 1396
سلام خانوم مثلا محترم
میبینم تو وب سارا طوفان بپا کردی ولی یادت باشه سارا تنها نیست
دفه بعد ببینمت به سارا فوش میدی یا تحدید میکنی خودم از باسن میک..مت
پاسخ: چه خوب.هههههه قیافت خیلی زشته که.اوغ


سارا
ساعت20:07---1 شهريور 1396
خاک تو سرت با خیار حال میکنی اه اه اه کیر به این فراوانی راستش منم بدم نمیاد باین خیار بزرگ و کلفت و خاردار حال کنم خیلی ناقلایی کسو

سارا
ساعت20:04---1 شهريور 1396
مال این حرفا نیستی کوچولو بیا برو تو کسم بزرگت کنم بعد ببینم چه گهی میشی خخخخخ
پاسخ: نذار به همه بگم با هم خونه کیا رفتیم و پیش کیا خوابیدیم.جنده شوهر دار
پاسخ: هرچی باشه همشهری هستیم و زمانی دوست بودیم عوضی


بابک
ساعت23:55---31 مرداد 1396
سلام عزیزم من عاشق کوص خوردنم اگه خاستی شمارمو بدم مجردم تا بخای پولدارم ماشینم فعلا ی لامبورگینیه هفته ایی ی بار عوضش میکنم.کیرمم اندازه همین خیار میتونه بشه ک دستته خلاصه هرچی ک تورو سیر کنه.پول خوبیم میدم .منتظر جوابتم
پاسخ: لبیک یا بابک


سارا راسو
ساعت21:10---31 مرداد 1396
ببین جنده خانوم این وبه مسخرت رو پاک کن میخوای برای کاسبی من مشکل درست کنی؟
مادرجنده حرومزاده همین امروز میپاکی این وب مسخرت رو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 19 تير 1396برچسب:, |
 
لیلا

به وب سایت من خوش امدید

 

لینکها

حمل خرده بار از چین

حمل و سفارش از چین به ایران

فروش جلو پنجره لیفان

الوقلیون

 

مطالب قبلی

» کسی هست
» کپک
» کجایین؟
» پولدار
» جوان ناکام
» لذت
» رابطه عاشقانه
» رمانتیک
» توپر یا ورزشکار
» نک پر
» عشق و صف
» خیس
» تو نباشی
» بدون شرح
» خود کلفت پنداری
» حوصلم سر رفته
» مترو
» هدف

 

ارشیو

شهريور 1401

آذر 1400

شهريور 1400

ارديبهشت 1400

آبان 1398

مرداد 1398

تير 1398

فروردين 1398

شهريور 1397

بهمن 1396

آذر 1396

شهريور 1396

تير 1396

اسفند 1395

تير 1395

 

نویسندکان

لیلا

 





لینک ها

sx

اسپرت اریو

اپشن اریو z300

کادو تولد

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)